Is jouw KRUPS apparaat kapot?
Geen paniek, wij hebben een oplossing voor je
Of jouw apparaat nu binnen- of buiten de garantie valt, hieronder vind je de verschillende mogelijkheden om jouw apparaat toe te vertrouwen aan ons erkende reparatiecentrum.
Kies je voor de Click&Repair formule
Registreer jouw apparaat hier en volg jouw reparatie via de E-Care website.
- Enkel de zendingen vanuit Nederland zijn toegestaan
- GRATIS verzend- en retourkosten alleen voor producten onder garantie.
Of ons fysieke reparatiecentrum
Ga naar de balie of stuur jouw pakket op eigen kosten naar het volgende erkende reparatiecentrum:
E-CARE
STENOGRAAF 2
6921 EX DUIVEN
Email: [email protected]Telefonisch:
Van maandag t/m vrijdag van 10:00 - 12:00 en van 13:00 - 17.00 uur
Reparatiebalie:
Van maandag t/m vrijdag van 9:00 - 12:00 en van 13:00 - 17.00 uur
BELANGRIJKE OPMERKINGEN:
- Jouw product moet compleet, schoon en leeg zijn (geen koffie, water, olie, enz.).
- Voeg een zo volledig mogelijke beschrijving van de storing toe, evenals jouw volledige adres, inclusief een e-mailadres.
- Een kopie van jouw aankoopbewijs is verplicht om aanspraak te maken op de garantie, anders krijg je een offerte toegestuurd.
- Een apparaat dat bij een afgiftepunt wordt afgeleverd of naar een reparateur wordt verzonden, moet naar behoren worden verpakt om het te beschermen tegen eventuele transportschade. Wij verwerpen alle aansprakelijkheid voor eventuele transportschade.
Waar koop je een reserveonderdeel of accessoire?
- Ga naar onze Online Accessoires Shop
- Neem contact op met een winkel die gespecialiseerd is in de verkoop van reserveonderdelen en accessoires voor huishoudelijke apparaten:
Heb je geen antwoord op jouw vragen gevonden of wil je meer informatie? Neem contact met ons op
Ophaal Service KRUPS Espresso Automatic
Voor de KRUPS Evidence en Intuition geldt een speciale ophaal service. Mocht je KRUPS Volautomaat niet naar tevredenheid functioneren, dan raden wij je aan contact op te nemen met onze Consumentenservice, het telefoonnummer is: 085 0520541. Indien het probleem telefonisch niet kan worden opgelost, dan geldt voor deze modellen de ophaal service, mits de garantietermijn van 2 jaar nog niet is verstreken. Onze Consumentenservice zal met jou een afspraak maken voor het ophalen van het apparaat en eventueel een leenapparaat
Wij willen je vragen het apparaat te verpakken in de originele verpakking of in een stevige doos opgevuld met bijvoorbeeld krantenpapier. Plak op het apparaat je adresgegevens en vermeld een duidelijke klachtomschrijving. Na ontvangst van het apparaat wordt deze zo snel mogelijk nagekeken en zo nodig hersteld. Je kunt het apparaat daarna, normaal gesproken, binnen tien werkdagen tegemoet zien.
De ophaalservice geldt alleen voor de KRUPS Evidence(EA89) en Intuition(EA87) modellen.