1. Contact Krups – Consumentenservice
Je kunt contact opnemen met onze Consumentenservice voor alle soorten vragen over onze producten en services. Om snel een antwoord te vinden op je vraag, raden we je aan om eerst de volgende rubrieken te raadplegen:
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen Vind je accessoires/onderdelen
Vind je accessoires/onderdelen Raadpleeg een handleiding
Raadpleeg een handleiding Onze garantievoorwaarden
Onze garantievoorwaarden Reparatiebelofte
Reparatiebelofte Repareren binnen en buiten garantie
Repareren binnen en buiten garantie
2. Is je product defect?
Je product valt binnen de garantie
Laat het gratis repareren door één van onze erkende reparateurs.
Je product valt niet meer binnen de garantie, dan hebben wij 3 oplossingen beschikbaar voor jou:
- Ga met het product terug naar de winkel waar je het hebt gekocht. De winkelier zal het probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Zorg dat je de aankoopbon van het product kunt laten zien.
- Ga direct naar een van onze erkende reparateurs die je zal verwelkomen en je product onder handen zal nemen om een diagnose en schatting uit te voeren.
- Repareer je je product liever zelf, koop dan je onderdelen en accessoires in onze online accessoirewinkel en raadpleeg onze online hulp.
3. Je kunt ook contact met ons opnemen via:
Adresgegevens
GROUPE SEB NEDERLAND BV
Postbus 238
3900 AE Veenendaal
De Schutterij 27
3905 PK Veenendaal
Kvk Utrecht: 30040441
BTW nr: NL001110512B01
Telefoon
085 0520541
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00 uur
Bij telefonisch contact vragen wij je het artikelnummer en het product bij de hand te houden.